sobota, 7 listopada 2015

Opuszczone gospodarstwo . Brzozówka w Kampinosie

1 komentarz:

  1. zamieszczam fotorelację z opuszczonego gospodarstwa.

    Wieś Brzozówka.

    Teren Kampinoskiego Parku Narodowego

    Znalazłam ten dom podczas wyprawy na grzyby.Obeszłam, zwiedziłam w środku. Sfotografowałam jak umiałam.

    Dom sprawia wrażenie jakby doszedł do niego pożar i właśnie został opanowany. Lekko osmalone drewniane ściany. Ciekawe czemu został opuszczony...skoro nie spłonął?

    Interesujące są rozprute pierzyny. Może myszy? Ale równie możliwe, że ktoś szukał w pierzynach pieniędzy... Może zmarli starsi Ludzie a ktoś miał nadzieję,że zaszyli w pierzynach dolary.....

    Opuszczone gospodarstwo jest sporo oddalone od głównych tras, od Warszawy a jednak znalazłam tam strzykawkę... Może użytą leczniczo przez mieszkańców a, może pomieszkiwał tam ktoś uzależniony od narkotyków?

    Podsumowując : był to pierwszy opuszczony obiekt, do którego weszłam do środka.... jak "rasowy eksplorator".....

    Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń