piątek, 28 października 2016

Nawiedzony Komisariat w Konstancinie Jeziorna koło Warszawy

 Latem 2015 roku byłam w Konstancinie Jeziorna koło nawiedzonego, opuszczonego Komisariatu Policji. Na ulicy Niecałej 19.....

Żadnej aury wskazującej na obecność sił nadprzyrodzonych, nie odczułam.

Natomiast dziwny ptak jak prehistoryczny, w jednym z okien  - w sumie mnie przestraszył.

Wtedy obiecałam sobie wrócić tu, w nocy....




Dzisiaj wybieram się do Konstancina.
W nocy.
Warunki są idealne !
Może nie robienia zdjęć ale dla duchów i prehistorycznym ptaków  na pewno.
Zdjęcia w tym poście są robione przeze mnie w sierpniu 2015 roku.
Zobaczymy jak to wygląda dzisiaj , w październiku 2016 roku...

Wieje porywisty wiatr, miota liście z drzew, deszcz zasieka, noc jest czarna i straszna.....
Jeśli uda mi się wrócić cało  opublikuję nocne zdjęcia nawiedzonego komisariatu w Konstancinie Jeziorna...

Poniżej na zdjęciach właśnie
 TO OKNO  
widać tam jakiegoś stwora....
Może to odbicie z zewnątrz . 
Tylko odbicie :czego ?























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz