poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Opuszczone kamienice i opuszczona fabryka w centrum Kowna. Litwa

 Kowno sobie zwiedzamy, całą familią.
Dziewczyna mojego syna, zachwyca się katedrą, mąż mój z synem również
 a,ja nagle ......
zobaczcie, jakie wielkie opuszczone kamienice i fabryka !

Wejść można było bezproblemowo, na co usiłowałam namówić rodzinkę.... 
Stawili opór jednolitym frontem :)
Jedynie Lambuś wiernie chciał mi towarzyszyć....ale bałam się,że skaleczy łapkę o jakieś szkło...

Rozczarowana, chciałam już rezygnować....gdy mój mąż, zawsze wiernie mnie wspierając, podrzucił pomysł :

fotografować z góry, z punktu widokowego !

Tu ja stanęłam okoniem jako osoba dotknięta panicznym lękiem wysokości.

Ale syn pobiegł do kasy po bilety i, wrócił z dobrą wiadomością, że punkt widokowy to tylko 3 etaże wjazdu na górę.

Uspokojona...no, bo co tam 3 piętra, wsiadłam do windy.

 Faktycznie przycisnęliśmy " trójkę ".....

Że ja dałam się tak wkręcić !!!

Przecież widząc z dołu punkt widokowy, mogłam ruszyć szarą komórką, że to bzdura te 3 piętra...
I, wjechałam na górę.

Widok super, i owszem.... 
ale z wieży kościelnej, która ma wysokość ...
70 metrów  !
Taras widokowy jest troszkę niżej ale niewiele.

Dawno nie zostałam tak " oszukana"....
Winowajcy to projektant przycisków w windzie i moja rodzina !!

Na górze sfociłam co się dało, żeby szybciej na dół....
Przeżycie ekstremalne ale zrozumiałe tylko dla tych z lękiem wysokości:))

Na zdjęciach opuszczone kamienice i fabryka. Nie mam pojęcia jaka.

Adres punktu widokowego :
Kościół Zmartwychstania Pańskiego
Żemaiciu gatve, Kowno, Litwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz