środa, 6 lipca 2016

Opuszczona gliniana chata. Wieś Sielec. Mazowsze




Opuszczona chata

 chyba z gliny budowana.










 Upał i duchota straszliwe były w to czerwcowe popołudnie 2016 roku.
Zadowolona,ze chroni mnie klimatyzacja w aucie, wracałam z Wyszogrodu.
Żadna siła nie zmusiła by mnie do wyściubienia nosa z chłodnego wnętrza samochodu... 
No, chyba że opuszczona chatka...
Ukazała się nagle. Tuż przy szosie.
Nawet sekundy się nie zastanawiałam. Zatrzymałam się bezpiecznie na poboczu, chwyciłam zawsze przygotowany aparat i poszłam sfocić tę zawalającą się już chałupkę.
O, upale przypomniałam sobie dopiero jak wracałam do auta....
Cała spocona i zgrzana ale w świetnym humorze.
Następny dokument przemijającego czasu...
Dom stoi przy szosie z Wyszogrodu do Nowego Dworu Mazowieckiego po prawej stronie, w wiosce
SIELEC.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz